دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم پا تو کفش من نکن

دانلود رایگان فیلم پا تو کفش من نکن با کیفیت 720

عزیزان بزودی در سینماهای کشور 

نام فیلم : پا تو کفش من نکن
موضوع : اجتماعی – کمدی
سال تولید : 1395
کارگردان : حسین فرح بخش
بازیگران: رضا ناجی ، بهنوش بختیاری ، یوسف تیموری ، سحر قریشی ، سیروس گرجستانی ، علی صادقی ، احمد ایران دوست ، بهشاد مختاری ، صدیقه کیانفر ، مختار سائقی ، اردشیر کاظمی ، مجید علی زاده ، حسینعلی قورچی ، محمدرضا احمدی ، بیتا عالمی ، حسین لواسانی ، مرجان اشتری ، هاوار قاسمی ، مهرو شعله ور ، مهتاب راد
خلاصه داستان : فیلم پا تو تو کفش من نکن داستان دو زوج را روایت میکند که برای ثبت ازدواج به محضر می‌روند ولی شلوغی محضر عاملی می‌شود برای رخداد اتفاقی غیرمنتظره و در نهایت گره خوردن زندگی این دو زوج به یکدیگر!…


دانلود فیلم پا تو کفش من نکن


     

  • ۹۶/۰۳/۰۳
  • seriyal sstarv

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی